System umawiania i potwierdzania wizyt

  • Wizyty umawiać można telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20:00 , osobiście lub przez kontakt mailowy.
  • W przypadku, gdy wiedzą Państwo, iż nie będą mogli stawić się na umówioną wizytę, bardzo prosimy o informację z wyprzedzeniem – pozwoli nam to na odpowiednie zaplanowanie tego czasu i zaoferowanie go innym, oczekującym pacjentom.
  • Żeby przypomnieć o umówionej wizycie, dzień przed planowym terminem spotkania dzwonimy do zarejestrowanego pacjenta lub wskazanej osoby celem potwierdzenia wizyty (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek).
  • W przypadku, gdy pacjent nie może stawić się na umówioną wizytę, proponujemy inny, najbliższy wolny termin.
  • W sytuacji, gdy pacjent nie odbiera telefonu, dzwonimy o innej porze dnia.
  • Jeśli pacjent nadal nie odbiera, wysyłamy SMS-a z przypomnieniem o wizycie oraz prośbą o jej potwierdzenie.
  • W sytuacji braku potwierdzenia wizyty (gdy pacjent nie oddzwoni lub nie odpisze na SMS-a), wykreślamy wizytę z terminarza i oferujemy ją pierwszemu oczekującemu pacjentowi z Listy Pacjentów Priorytetowych (oczekujemy na potwierdzenie do godziny 18 w dniu w poprzedzającym wizytę).
  • Gdy pacjent nie pojawi się na umówioną i potwierdzoną wizytę, umieszczamy stosowną adnotację w karcie pacjenta.
  • W sytuacji, gdy pacjent nie pojawi się na umówioną wizytę dwukrotnie, przed umówieniem kolejnej wizyty zobowiązany będzie do wpłacenia zadatku za gotowość zespołu lekarz-asysta, w kwocie 200 zł za każdą godzinę pracy. Zadatek musi zostać wpłacony na konto kliniki lub osobiście najpóźniej na 2 dni robocze przed planowaną wizytą. W przypadku nie pojawienia się na tej wizycie zadatek przepadnie, jeśli wizyta odbędzie się, zostanie on uwzględniony w opłacie za wizytę.
  • Jeśli opisana punkt wyżej sytuacja powtórzy się trzykrotnie, wykreślamy pacjenta z listy pacjentów IG Dental Clinic, a o umówieniu (bądź nie) kolejnych wizyt decyduje lekarz prowadzący.
  • Bardzo staramy się, aby wizyta odbyła się punktualnie. Ze względu na specyfikę świadczonych usług może zdarzyć się, opóźnienie. Wówczas, mając na uwadze Państwa czas, staramy się informować o tym z wyprzedzeniem telefonicznie lub na miejscu, jeśli opóźnienie zdarzy się tuż przed wizytą. Prosimy również, o odpowiednią rezerwę czasową na wizytę i zrozumienie dla sporadycznych kilkunastominutowych opóźnień.

Metamorfozy

Galeria odmienionych uśmiechów Naszych pacjentów

METAMORFOZY

Umów wizytę

Zapraszamy do kontaktu

UMÓW WIZYTĘ